Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet vad man säger, bild eller så har det inte hänt!Min klänning har redan kommit så i helgen ska jag till sömmerskan för att lägga upp den, säkerligen en halvmeter eller så![]()
Du vet vad man säger, bild eller så har det inte hänt!![]()
Skulle det vara fallet kan nog sömmerskan hjälpa till med justeringar, så det är ingen fara! Men jag förstår hur du känner, jag väntar på min andra provning/att första justeringen ska vara klar...Får väl se om jag kan få in en bild efter helgen.Just nu är jag supernervös, tänkt om klänningen inte alls sitter så bra som den gjorde när jag provade den? Tänk om jag minns allt fel?
Saker jag aldrig trodde jag skulle behöva bry mig om:
BRÖLLOPSVALS!
Tydligen måste man dansa vals på sitt bröllop?? Vi tänkte inte göra det men blev totalt nedröstade av familjen så nu får vi väl eventuellt kanske försöka oss på att dansa kasedans framför alla våra vänner? (LIKSOM BUT WHYYYY?!?!).
Iallafall. Jag kan inte komma på en enda låtfan i tretakt. HJÄLP.
BRÖLLOPSVALS!
Tydligen måste man dansa vals på sitt bröllop?? Vi tänkte inte göra det men blev totalt nedröstade av familjen så nu får vi väl eventuellt kanske försöka oss på att dansa kasedans framför alla våra vänner? (LIKSOM BUT WHYYYY?!?!).
Åh the sweet joy alltså av att inte ha ett traditionellt bröllopTydligen måste man dansa vals på sitt bröllop?? Vi tänkte inte göra det men blev totalt nedröstade av familjen så nu får vi väl eventuellt kanske försöka oss på att dansa kasedans framför alla våra vänner? (LIKSOM BUT WHYYYY?!?!).
Nej.Tydligen måste man dansa vals på sitt bröllop??
BRÖLLOPSVALS!
Alltså om jag kommer på en bra vals kan jag visst dansa vals. Men jag kommer inte på nåt. Det var det jag ville ha hjälp med.
Tack ändå för stort stöd att göra som en själv vill! Jag håller fullständigt med! Och det kommer inte bli nån wienervals MEN om man hittar en fin tretaktslåt så kanske... Några förslag?
Alltså om jag kommer på en bra vals kan jag visst dansa vals. Men jag kommer inte på nåt. Det var det jag ville ha hjälp med.
Tack ändå för stort stöd att göra som en själv vill! Jag håller fullständigt med! Och det kommer inte bli nån wienervals MEN om man hittar en fin tretaktslåt så kanske... Några förslag?
V i kommer valsa till Ed Sheerans Thinking out loud. Istället för 1-2-3 blir det 12-3-4 stegmässigt, om det hjälper.Alltså om jag kommer på en bra vals kan jag visst dansa vals. Men jag kommer inte på nåt. Det var det jag ville ha hjälp med.