Nya ridsport.se

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 964
T

TheDot

Hoppas på att få lite hjälp...

Sitter och ska anmäla en tävling men kan inte påstå att det går sådär jättebra.
Man ska anmäla genom det där nya på ridsport.se sen när jag lyckats fixa allt och ska bekräfta står det att anmälan misslyckats, eftersom jag har 0 kr på "saldo". Jag blir förvirrad, det är mamma som betalar, men då måste vi alltså först fixa in pengar på "min profil" sen dras det därifrån? Fattar nada, vad drygt dom har gjort det....

Sv: Nya ridsport.se

Vi har också haft stora problem med det nya systemet, tycker inte det är bra. Vi har fått maila ett ex antal gånger om koder och lösenord hit och dit, väldigt krånglig. :crazy:

Sv: Nya ridsport.se

Finns flera trådar om nya tävlingsdatabasen , om du använder sökfunktionen.
För övrigt så det enda du behöver göra är att sätta in pengar på ditt personliga tävlingsdatabas-konto, sedan dras pengarna automatiskt därifrån, och in på klubbens (som du ska tävla hos) konto.
Men du måste sätta in pengarna i tid, annars stryks du från tävlingen.

Det står rätt så utförligt på tdb.ridsport.se

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad... 2 3
Svar
41
· Visningar
9 552
Senast: Ramona
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 870
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 308
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III