Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Shoppat ett hus! :love::D:nailbiting:
IMG_0607.PNG
 
Har precis shoppat en mycket efterlängtad tröja :D
Hittade det här klädmärket för någon månad sedan och har sneglat på tröjan sen dess. Hittade den på rea på addnature nyligen men tänkte kolla om den blev ännu billigare idag, och det blev den! Istället för 900kr kostade den 591kr.
tentree-burney-hoodie-dam-meteorite-black-marled-1.jpg


Den är i återvunnen polyester och ekologisk bomull och för varje plagg tillverkaren säljer så planterar de 10 träd. Känns som ganska bra shopping ändå :)
 
Har precis shoppat en mycket efterlängtad tröja :D
Hittade det här klädmärket för någon månad sedan och har sneglat på tröjan sen dess. Hittade den på rea på addnature nyligen men tänkte kolla om den blev ännu billigare idag, och det blev den! Istället för 900kr kostade den 591kr.
tentree-burney-hoodie-dam-meteorite-black-marled-1.jpg


Den är i återvunnen polyester och ekologisk bomull och för varje plagg tillverkaren säljer så planterar de 10 träd. Känns som ganska bra shopping ändå :)
Men gud vilken fin! 😍
 
Jösses. Jag är galen. De vandringskängor jag spanat på i minst en månad nu hittade jag till halva priset. I butiken erbjöd de tokbra pannlampor till 40% rea till de 7 första kunderna och jag har spanat efter pannlampa ett bra tag... Hittade sedan en kappa som kostat 3500kr men idag kostade 400kr vilket passade bra eftersom min förra kappa gick sönder totalt nyss... och så hade de rea på hundgodis och på den mat jag ger hundarna... :crazy: Jag brukar inte shoppa men jäklar vad jag bränt pengar nu.

5243a189dcb440ef8a07e48e8fb909f4


IMG_20191129_095741_523.jpg
 
Shoppade golvvärmeprylar för typ 17 500. 🤷

Jag har faktiskt utnyttjat black friday till att köpa en del förbrukningsgrejer. Hårinpackning, 25 par sockar (jag köper sockar typ var tredje år), ny mobilladdare och sådär. Nya skor till sambon.
Sen har det blivit lite "villhöver" också. Jag hade en ganska lång lista och så gick jag igenom vad som fanns till bra pris. Det blev ett par tights och några nya glas. Men det mesta på den listan får stå kvar.
 
Nu får jag ge mig :nailbiting: Sandalerna jag spanat på sen i somras var på lite mer ordentlig rea nu. Så, nu är de på väg hem till mig...
60147-56.png
Skulle du kunna länka till den här skon? Jag ser att du lagt in bilden från footway men den sidan är så irriterande svår att navigera på tycker jag. Jag gillade den här skon mycket och skulle vilja kika på den om du ka ge en länk?
 
Skulle du kunna länka till den här skon? Jag ser att du lagt in bilden från footway men den sidan är så irriterande svår att navigera på tycker jag. Jag gillade den här skon mycket och skulle vilja kika på den om du ka ge en länk?
Lyckas inte riktigt få det att fungera från mobilen, men sök efter Art Antibes så hittar du dem! :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 770
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 830
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 954
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp