Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Yay or Nay på kavajen. Har svårt att bestämma mig.

66FJwvd.jpg
 
Jag har shoppat skor, och byxor :D

Vääärldens bekvämaste skor, som dessutom är på rea just nu på xxl. Jag har haft låga varianten av dem och totalt slitit ut dem (sådär så att jag får ont i fötterna av att använda dem nu), och de här var om möjligt ännu skönare. Helt fantastiskt.
068dd8dfe062479f9fd2bcb6a9daea2f
 
och så byxorna, ett par mjukisbyxor i något som ska vara velour :p Även de riktigt sköna. Älskar att de känns lite halkiga mot huden. De är mörkgröna, riktigt svårfotograferade...

I hissen:
118594159_697137464174748_8712366049985931112_n.jpg


Här ser man färgen bättre
118472779_1217726008627575_7715525647658856391_n.jpg
 
Alltså, du skulle ju kunna gå klädd i en sopsäck och ändå vara löjligt snygg, men jag tycker det ser ut som om den där är lite plufsig vid revbenen, på sidan där under armarna? Kanske går att sy in om det känns bra? Men den urringningen och längden på kavaj passar dig utmärkt!

Tack! Typ det enda jag stör mig på, men den sitter likadant på modellen typ. Men går säkert att ta in. Kan inte ta en mindre storlek för då får inte mina höfter plats.
 
Tack! Typ det enda jag stör mig på, men den sitter likadant på modellen typ. Men går säkert att ta in. Kan inte ta en mindre storlek för då får inte mina höfter plats.
Om det går att ta in utan att det påverkar rörelsefriheten för armarna för mycket så skulle jag behålla den och satsa på att justera den just så. Tror det blir toksnyggt!
 
Fyndat en skojig liten blus idag! Även inhandlat: Ny dörrmatta, galgar, kuddfodral till soffkuddarna, en slags förvaringskorg. Samt kläder till unge herrn, två par byxor, en tröja, strumpor. Även köpt pysselbok samt Mulle-gosedjur till honom. ”Skulle ju inte köpa nåt...” 🙄💸
 

Bifogade filer

  • 3D36F42D-6D20-488C-9031-2C6D0A073563.jpeg
    3D36F42D-6D20-488C-9031-2C6D0A073563.jpeg
    331,5 KB · Visningar: 100
Tappade min gamla klocka på stranden och budade hem en ersättare på Ebay. Från 90-talet men när jag fick hem den visade den sig vara helt oanvänd och så fin att jag inte vågar använda den som vardagsklocka, så jag måste köpa en till :(

En sådan här fast med brunt läderarmband, tillverkad i Schweiz med urverk som drar upp sig automatiskt.

https%3A%2F%2Fassets.catawiki.nl%2Fassets%2F2019%2F11%2F28%2F7%2F0%2Fd%2F70d1b5d3-e9f8-4ac5-84a5-b552be71e283.jpg
 
Så.. Buke made me do it... Jag kände inte till butiken innan tråden om höstjackor... :cautious::angel:

Skämt åsido, jag behöver faktiskt just en höstjacka på riktigt. För när det är kallt men inte kallt nog för min tjocka vinterkappa. Och den här tror jag blir fin ihop med mina höga rödbruna Dr Martens. :)

Velade länge med val av färg.. Den ser sjukt fin ut i creme också, sjukt fin! Men jag vet inte hur det blir med fläckar etc, på en ullkappa..brukar inte skita ner vanliga jackor särskilt men iom modellen tänker jag också på risken för sminkfläckar på insidan av "kragen". Men den här blir nog fin också!

1880-6072.jpg
 
Så.. Buke made me do it... Jag kände inte till butiken innan tråden om höstjackor... :cautious::angel:

Skämt åsido, jag behöver faktiskt just en höstjacka på riktigt. För när det är kallt men inte kallt nog för min tjocka vinterkappa. Och den här tror jag blir fin ihop med mina höga rödbruna Dr Martens. :)

Velade länge med val av färg.. Den ser sjukt fin ut i creme också, sjukt fin! Men jag vet inte hur det blir med fläckar etc, på en ullkappa..brukar inte skita ner vanliga jackor särskilt men iom modellen tänker jag också på risken för sminkfläckar på insidan av "kragen". Men den här blir nog fin också!

1880-6072.jpg
Åhå, den där tror jag är tokigt fin! Posta bild på när du har den på också? :D
 
Så.. Buke made me do it... Jag kände inte till butiken innan tråden om höstjackor... :cautious::angel:

Skämt åsido, jag behöver faktiskt just en höstjacka på riktigt. För när det är kallt men inte kallt nog för min tjocka vinterkappa. Och den här tror jag blir fin ihop med mina höga rödbruna Dr Martens. :)

Velade länge med val av färg.. Den ser sjukt fin ut i creme också, sjukt fin! Men jag vet inte hur det blir med fläckar etc, på en ullkappa..brukar inte skita ner vanliga jackor särskilt men iom modellen tänker jag också på risken för sminkfläckar på insidan av "kragen". Men den här blir nog fin också!

1880-6072.jpg
Jättefin! Och vad varm och skön den måste vara 😍
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 870
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 959
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp