Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Väldigt smart! Har en tunn bomullspolo som kan passa :)
Jag tror tyvärr också att en kofta/cardigan förstör så pass att det mest ser ut som om jag går omkring i någon typ av säck :laugh: Ska testa imorgon och se! Har också en ljusrosa jumpsuit i satin som har lite ärmar och långa benjag kan ta med. Varför inte svida om under dagens gång liksom?

Tror också att det blir kaoz med ngt sånt över. Jag hade som sagt satsat på ngt under. Personligen gillar jag polo under ärmlös klänning. Gärna att den får kontrastera i färg/mönster. Vad ska du ha för skor?
Självklart ska du svira om, mkt rimligt!
 
Jag har nyss flyttat och shoppar till höger och vänster grejer till nya lägenheten, så jag tänkte att kontot inte märker om jag också köper lite feministiska t-shirts
 

Bifogade filer

  • on-wednesdays-we-smash-the-patriarchy-feminist-t-shirt-feminist-apparel-feminist-clothing-femi...jpg
    on-wednesdays-we-smash-the-patriarchy-feminist-t-shirt-feminist-apparel-feminist-clothing-femi...jpg
    59,6 KB · Visningar: 39
Gick in för att spana efter klänningar... "Kom ut" med en kjol, en tröja och en klänning :angel: Kan eventuellt vara lite tröstshopping efter att ha upptäckt att klänningen jag verkligen ville ha visst var slut i alla storlekar :mad:

30093skbrw-_36dd_603c61fc-03c9-49d5-a648-b936e7056e75_600x.jpg

orelia__46136_std_600x.jpg

9125rg-_11_600x.jpg


Jag är helt inställd på att kjolen kommer att vara för lång och att klänningen kanske inte kommer att sitta som en smäck direkt (samt att det kanske är helt fel färg för mig, eller att jag åtminstone kommer behöva vara väldigt solbränd för att kunna bära upp den utan att se ut som en griskulting), men jag testar i alla fall!
 
Lite märklig vinkel på bilden och ursäkta kaoset i bakgrunden, men jag är himla nöjd med den här skjortklänningen som jag köpte av min kompis för en flaska vin i går kväll :D

20200704_114702.jpg


(glömde visst att knäppa en knapp där näst längst ner, men jaja...)
 
Jag behöver eran hjälp! Fick hem hängselbyxor idag, färgen såg roligare ut på deras foton...
Vet inte om jag tycker jag ser ut som en förvuxen bebis eller om jag tycker om dom...

De är väldigt sköna och de hängselbyxor som sitter bäst hittills!
20200707_185454.jpg
 
Har köpt en ny tröja, e egentligen emot fleece, men har märkt att det funkar perfekt i lager med ull och jacka när det e sådär surt å kallt ute. Slog till på denna på rea och blev väldigt nöjd, skön, verkar vara bra kvalite å färgen passar perfekt till allt annat sportigt jag har :)
 

Bifogade filer

  • 20200707_190627.jpg
    20200707_190627.jpg
    81,1 KB · Visningar: 37
@pepp: Är de sköna så behåll dem. Sköna byxor är inte att förakta även om färgen inte är exakt vad man vill ha. Personligen gillar jag färgen, den är i min stil :up:
 
@pepp Jag tycker färgen var snygg! Däremot tycker jag alltid att hängselbyxor är bebiskläder men det är ju inte jag som ska ha dem så gillar du så kör på :)
@pepp: Är de sköna så behåll dem. Sköna byxor är inte att förakta även om färgen inte är exakt vad man vill ha. Personligen gillar jag färgen, den är i min stil :up:
Jag tycker dom var snygga och gillar färgen! Tycker alltid alla tjejer ser coola ut med hängselbyxor, är en hel del som kör på det här i Stockholm. Du måste ju inte kombinera med flätor à la Pippi liksom :p
@pepp jag gillar byxorna, skulle lätt kunna ha sånna. Tror att jag skulle kombinera med en tightare t-shirt och grå luvtröja...

Jag behöll dom :) testade med en rostgul touche till och det såg bra uta
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 770
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 842
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 954
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp