Nyfiken igen...

MissFideli

Trådstartare
Finns det några gula hingstar som är godkända för halvblodsavel här i Sverige? Alltså Bernstein och hans son vet jag, men endel tyska och andra europeiska hingstar verkar ju också vara godkända för avel i Sverige.

Förstår ni? Knappt jag gör av min usla försklaring :crazy:
 
I verige finns det inga godkända. Men avelsvärderade. Är det lilla fölet du sucktar efter? Om det är det så får vi ta kontakt med varandra. Du behöver ju veta lite om stoet.
 
Usch, jag vet inte om jag vill prata med dig om dina hästar än :angel:
Tyvärr dröjer det ju några år innan jag har råd att öht hålla häst, men jag är fortfarande väldigt intresserad av dina och tänker absolut vända mig till dig när det blir aktuellt.
Hittade en dam på din sida som verkar vara otroligt vacker, men nu hittar jag inga bilder på henne längre? Hon borde vara i 3-4 årsåldern och ganska mörk isabell.
 
Det är Busan hon är bara 2 år. Hon kommer EV. att säljas. Men medelar dig när det blir aktuellt i sådant fall.

Säg till om du vill ha bilder på dom så skickar jag det
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 993
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 956
Senast: Mineur
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 955
Senast: Dentaku
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 081
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp