Obehagliga samtal..

Diabetikern

Trådstartare
Startade dagen med ett mycket creepy samtal på morgonkvisten.

Jobbar på en offentlig plats och tar inkommande samtal. 5 över 7 nu på morgonen ringer det en man.

Jag ser inte vart han ringer ifrån. Han hade en liten konstig fråga och undrar om jag hade tid där jag stod i receptionen.

Jag frågade vad saken gällde (började bli lite misstänksam redan där) Jo han son på 3veckor eller 3 månader (kommer ej ihåg vilket) hade precis förlorat sin mamma hon har dött och han undrade om han kunde komma ner så jag kunde hålla om sonen lite.

Frågade rakt ut om det var ett skämt och fick till svar att det var det inte men där la jag på luren.

Kommer inte exakt ihåg hela ordväxlingen med det där var det hela.

Jag tyckte det var riktigt obehagligt.

Vet att i höstas så hade vi en man som låtsades ringa från ett av rummen och be henne komma dit för att hjälpa honom då han hade bajsat på sig. Då en manlig kollega svarade övergick han till engelska och skrek i luren samma sak.

Detta är ju inte riktigt personligen till mig. jag råkade bara vara den som svarade i telefonen men jag känner ändå ett visst obehag.

Har ni råkat ut för något sådant här? Vadär det för månniskor som ringer och gör sånt egentligen?
 
När jag jobbade på 7-11 så var det en man som ringde på lite olika tider och frågade om vi hade extra stora kondomer.

Inte bara en gång...

Nu blev jag iofs inte rädd, det var ju samma person som ringde hela tiden men jag kan förstå om man tycker det blir obehagligt till slut.
 
Jag jobbar på en konferens/spa anläggning

Så samtal om att hålla om små barn för att deras mamma dog plötsligt känns väldigt malplacerat
Jobbat inom serviceyrket en längre tid och de som skämtringer, Eller ringer för att flåsa Va-har-u-på-dej mm

Har jag inte alls tyckt var så obehagliga som den här. Det satte sig verkligen i hjärnan :S
 
Jag får galna samtal till jobbet varje vecka, har vant mig och insett att det finns många dårar i världen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hade en djupt suspekt upplevelse med min telefon. Väntade ett viktigt samtal som gick om intet. Fick inte något inkommande samtal att...
Svar
9
· Visningar
1 626
Senast: Cattis_E
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 163
Senast: alazzi
·
Äldre För ett par dagar sedan när jag var på väg hem under nattens sena timma stötte jag på en tjej och en kille. Tjejen var alldeles för...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 140
Senast: HeleneK
·
Relationer Anonymt nick, och jag tror kanske det även blir mitt helt nya, då jag är trött på mig själv, vill börja om, vill ändra allt som finns om...
Svar
6
· Visningar
1 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp