JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett säkert vårtecken; odling! Idag har jag försått morötter, rädisor, zinnia, lejongap och aster. Nu är det bara att invänta sommaren så de blivande plantorna kan få flytta ut.
Sågs senast
1 Nov 2017
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Testar nya grepp inom matlagning
Dagbok Jag behöver förenkla min matlagning. Det som andra tycker är lätt, tycker jag är svårt. Ett recept där man skär morötter, potatis och...
Startad av Wille
27 Dec 2025
Svar: 106
Visningar: 6 633
Dagbok
Miumius stora flytt-tråd
Dagbok Efter vad som känns som en halv evighet och tusen år av otålig väntan verkar det ändå som att det händer nånting och kugghjulen börjar...
Startad av miumiu
19 Jan 2026
Svar: 79
Visningar: 7 934
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 349
Dagbok
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
30 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 976
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
52 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 602
Hund