Bukefalos 28 år!

Ögonoperationer

Nästan allt annat går ju att operera/transplantera/fixa i efterhand (hjärta, njure, lever, osv osv). Men ögon är verkligen ett kapitel för sig, tror det är därför jag är så rädd för att göra något åt mina egna. Händer det nåt så är det kört.
Ja, det är därför jag inte skulle våga mig på att laserbehandla mina ögon för att slippa glasögon. Det kanske blir bra i början, men vad händer på sikt? Tycker att ögonen är alldeles för värdefulla för att våga :crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 667
Skola & Jobb Jag har insett att jag kollar rätt mycket på serier i genren "Sjukhusserier", dvs Greys Anatomy, The Good Doctor, New Amsterdam osv...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 192
Senast: Silver Girl
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 202
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 086
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp