Bukefalos 28 år!

Önska det omöjliga.

Rie

Trådstartare
Har ni något särskilt på den önskelistan?

Jag skulle vilja ha tillbaka de tänder jag hade när jag var tonåring.
Inga hål, inga nötningar, inga lagningar ...... det hade inte varit helt fel :)
 
Att miljökrisen, massdöden i faunan och att alla krig och svältkastrofer bara kunde försvinna.

På det personliga planet önskar jag mig bra och fina tänder. Det känns också omöjligt att jag någonsin kommer att vara frisk och smal, samt att jag får en familj, så det önskar jag mig också.
 
Finns massor.
Jag vill ha tillbaka min mamma och min häst och mina hundar.

Jag vill slippa mina diagnoser som förpestar mitt liv och gör att det ser ut som det gör.

Jag vill bli ekonomiskt oberoende

Jag vill ha tillbaka en person i mitt liv men jag vet inte om det är möjligt ens. Väldigt komplicerat
 
Jag vill vara ung igen! Men det är både omöjligt och egentligen inget jag vill, eftersom jag då skulle mista allt det jag har nu och som är mig ovärderligt. Men åh, att få vara ung, ge sig ut och bli förälskad!!!

Och jag skulle vilja träffa mina bortgångna föräldrar igen. Få sitta ner och prata med dem om allt..... :heart
 

Liknande trådar

Hemmet Bonusdottern ska få göra om sitt rum..Dock är det budgetrenovering som gäller. Idag är det vävtapet i en solgul nyans som hon inte...
Svar
4
· Visningar
504
Senast: Trasten
·
Katthälsa Vår katt, en kastrerad bondkatt på tre år, kom in för några veckor sedan med ett rejält blodöra. Helt opåverkad för övrigt vilket gjorde...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: kolja
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 215
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp