Bukefalos 28 år!

Önska det omöjliga.

Rie

Trådstartare
Har ni något särskilt på den önskelistan?

Jag skulle vilja ha tillbaka de tänder jag hade när jag var tonåring.
Inga hål, inga nötningar, inga lagningar ...... det hade inte varit helt fel :)
 
Att miljökrisen, massdöden i faunan och att alla krig och svältkastrofer bara kunde försvinna.

På det personliga planet önskar jag mig bra och fina tänder. Det känns också omöjligt att jag någonsin kommer att vara frisk och smal, samt att jag får en familj, så det önskar jag mig också.
 
Finns massor.
Jag vill ha tillbaka min mamma och min häst och mina hundar.

Jag vill slippa mina diagnoser som förpestar mitt liv och gör att det ser ut som det gör.

Jag vill bli ekonomiskt oberoende

Jag vill ha tillbaka en person i mitt liv men jag vet inte om det är möjligt ens. Väldigt komplicerat
 
Jag vill vara ung igen! Men det är både omöjligt och egentligen inget jag vill, eftersom jag då skulle mista allt det jag har nu och som är mig ovärderligt. Men åh, att få vara ung, ge sig ut och bli förälskad!!!

Och jag skulle vilja träffa mina bortgångna föräldrar igen. Få sitta ner och prata med dem om allt..... :heart
 

Liknande trådar

  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 289
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
670
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 815
Senast: CaisaCax
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 293
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp