Överdos av mineraler.

Sv: Överdos av mineraler.

Pia skrev:
Nej, det enda råd jag fick av distriktarna här var att vänta och se.
Än så länge ( det har gått 3 dgr) mår han prima.
Fanskapet mådde prima också när han smaskat i sig min hårtork. Han lämnade kvar motorn, men resten var tydligen smaskens.:crazy:
:eek: Vad var det för djur du hade sa du???? :eek:
 
Sv: Överdos av mineraler.

Mina getter äter fimpar när vi är ute och går. Jag tycker inte att det är bra. Det är väldigt farligt,precis som med människor.
 
Sv: Överdos av mineraler.

mycket har jag hört men en hårtork. :crazy:

MIn ko åt en trädgårdsslang som var 2 m.... hon var väldigt nöjd. Sen hade jag en shettis som tyckte om att hitta på hyss, tömde en halv tunna säd, en bra del av en cementsäck ( vet var hysterisk) tömde jordgubslandet och drack sprit om han kunde komma åt det.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 598
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 498
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 015
Senast: Keb71
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp