Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade önskat att det kom in i utbildningen i hur kommentarer ska kunna uttryckas. Det saknas verkligen idag.Det togs upp offentligt från förbundets sida för antal år sedan då kritik kommit in från ryttare om kommentarer som inte va så roliga eller trevliga, minns inte vem som uttalade sig från förbundet men andemeningen va att inte alla dressyrdomare har förmågan att uttrycka sig språkligt på ett konstruktivt sätt och att det är inte det som ingår i utbildningen .
Stämmer , men vill o vill, de kan in te skriva för hand - jag generaliserar igen. KL Men där är väl problemet noll eller nära noll, snart går väl alla protokoll gnm platta.
När jag var 13 fick jag kommentaren av en domare under allmänna intrycket "Ta hjälp av instruktör eftersom alla grundförutsättningar mer eller mindre saknas."
En väldigt sann kommentar, men hade inte varit kul om den kunde läsas av alla...
När jag var 13 fick jag kommentaren av en domare under allmänna intrycket "Ta hjälp av instruktör eftersom alla grundförutsättningar mer eller mindre saknas."
En väldigt sann kommentar, men hade inte varit kul om den kunde läsas av alla...