Om ni fick välja...utan att tänka...

Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Bla ogon pa en Alaskan Malamute ar ett disqualifying fault... Det ar Huskies som har bla ogon.

Rottweiler:love:

Och precis en sadan Malamute/Timberwolf korsning som vi moter ibland. Han har de mest fantastiska gula ogon och ar en helt fantastisk hund... jag ar dock inte saker att jag kunnat fa honom att bli en sadan otroligt fin familjemedlem. Men underbar ar han och om jag visste att jag kunde fa en exact lika dan.:grin:
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Kl..

Gammal gammal tråd, men kul :)

Afghan skulle jag skaffa helt klart :love:
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Supergammal;) Och jag ser att jag helt klart har ändrat uppfattning:D

Får bli typ faraohund eller galgo för mig.
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Mossig tråd men kul!

Jag tycker att tervueren är makalöst vackra och Malinois'en också. Så några i grupp 10: Saluki, Afghan, Borzoi :love:
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

*KL*

Strävhårig gaglo espanol. Azawakh. Sloughi. Kapplöpningsgreyhound. Riesenschnauzer (svart). Schnauzer. Dobermann. Vissa whippets...

Tja, det blir väl lite enformigt :p Vinthundar och en och annan "lätt och smidig" hund av någon annan ras som jag tycker är vackra.
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Shilo Shepherd
Vit (långhårig) herdehund (fast svart ;))
Hovawart
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

*knycker knapp*

Gronendal (stavning?)
LÅnghårig schäfer väldigt mörk
Någon stor mastiff typ engelsk
Pyreene och andra hundar i den storleken och utseendet
Alaskan Malmute :love: mötte en underbar på ALV en sommar och vi föll som furu både jag och sambon. Tyvärr inser vi att ha en stor draghund i småland kanske inte är helt omptimalt. Men kommer någon på att det skulle fungera så hojta gärna för då köper vi en. :love:
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Dobermann
Rottweiler
Amstaff
Kaukasisk Ovtjarka
Groenendael
Grand Danois
Dogo Argentino

Det ska va HUNDAR :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Rottweiler
Russkiy Toy
Pitbull
Dobermann
Chihuahua
Whippet
Husky (med minst 1 blått öga)
Lapsk Vallhund

Kanske nån mer som jag glömt, nått säger mig att jag gillar färgen black & tan!
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Border Collie
Faraohund
Greyhound
Kelpie
Pinscher
Pyrénées à Face Rase
Saluki
Shetland sheepdog
Whippet (fast det har jag redan!)
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

En ståtlig Boxer= Pondus och stil.
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

American akita! Åhh så vacka dessa hundar är :love:
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Här finns det ju Silkens, och Azawakh har jag ju tittat på tycker dom är fina men kanske lite för vaktiga för mig

Ja, jag vet precis! Din trefärgade är så HIMLA fin. Du vet var du ska leta om du inte hittar den en dag...
Kanske måste hälsa på och fullständigt förstöra mina planer på att bara ha en hund...
 
Sv: Om ni fick välja...utan att tänka...

Jodå jag vet var jag ska leta :D, det är bara och komma och hälsa på det finns ju två silkens och en borzoi numera här och jag kommer nog aldrig mera att bara ha en hund :rofl:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 643
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 034
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 607
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 405
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp