Om Passion.

Bukefalos 30 år!

Sv: Om Passion.

Jag är inte alls involverad i fälttävlanssporten, men jag blir väldigt rörd när jag läser det du har skrivit här, otroligt starkt av dig att göra det. Din häst verkade verkligen älska terräng!

Beklagar verkligen sorgen, men Passion lever genom sin dotter nu, du kommer säkert ha massa härliga år med hene!

Att förlora sin häst är bland det värsta. Jag vet.

Det kommer inte finnas någonting som tröstar tillräckligt, men du får vara lycklig över den tid ni fick tillsammans, och när allting känns lite lättare kommer du vara glad som fick dessa år med henne.

Du var med henne sista stunden, jag lovar att hon kände sig trygg, nöjd och glad.

Tröstkramar från mig och min änglahäst i himlen.

Mycket starkt av dig att skriva så fint! men det är de hon är värd, din fina häst! Många tröstkramar!!

*kl*

Vackert skrivet och jag beklagar verkligen...:cry:
kan inte förstå hur du känner men ändå, jag lider med dig....:(
du kanske kan trösta dig lite med att hon gjorde det hon älskade det sista hon gjorde (terräng) och hon gjorde det med den hon älskar, dig! :) Hon var nog glad, lugn och trygg iaf :)

Många tröstkramar!!

Underbart skrivet! Beklagar förlusten.. Du kommer vara stolt över att det blev en sista lyckad runda! :( Många tröst och styrkekramar.

Liknande trådar

• Häst som inte hoppar på tävling…
  • Hur börja må bra?
  • Summering av året
  • KM i hoppning

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat