prinsessfeminist
Trådstartare
Jag är helt knäckt. Vi har kommit till beslutet att omplacera den ena tiken. Den yngsta, som är den raraste lilla själ man kan tänka sig. Den lilla hund som anpassar sig, lyssnar på tillsägelser, blir hjärtligt glad för alla besök, alla människor och andra potentiella kompisar (utom katter).
Mitt hjärta går sönder. Den enklaste och mest behagliga hund vi haft, sedan vi hade dvärgschnauzer som gick bort för tio år sedan.
En kompis som inte skäller och har det typiska småhundsbeteendet, utan är som en labrador fast bara 30 cm.
Vi har lagt ut annons på båda, men vi tror att denna lilla blir lättast att hitta ett hem åt.
Familjen är tudelad, olika personer är lite mer svag för en av dem mer. Men vi trivs alla med båda!
Själv älskar jag dem. Mina härliga hundar! Jag hade varit lika förkrossad om vi trodde att den äldre var bäst att omplacera.
Jag bryter ihop.

Så ledsamt avsked när det händer, men ändå inte som avlivning hade varit.
Dela med er om fantastiska situationer, jag behöver få hopp!
Mitt hjärta går sönder. Den enklaste och mest behagliga hund vi haft, sedan vi hade dvärgschnauzer som gick bort för tio år sedan.
En kompis som inte skäller och har det typiska småhundsbeteendet, utan är som en labrador fast bara 30 cm.
Vi har lagt ut annons på båda, men vi tror att denna lilla blir lättast att hitta ett hem åt.
Familjen är tudelad, olika personer är lite mer svag för en av dem mer. Men vi trivs alla med båda!
Själv älskar jag dem. Mina härliga hundar! Jag hade varit lika förkrossad om vi trodde att den äldre var bäst att omplacera.
Jag bryter ihop.
Så ledsamt avsked när det händer, men ändå inte som avlivning hade varit.
Dela med er om fantastiska situationer, jag behöver få hopp!