Vad är det som är hemskt med thiedemann-tygel?Jag har sett både snodd (på flera ridskolor i olika städer) och Thiedemann-tygel. Fast mest snoddar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som är hemskt med thiedemann-tygel?Jag har sett både snodd (på flera ridskolor i olika städer) och Thiedemann-tygel. Fast mest snoddar.
Vad är det som är hemskt med thiedemann-tygel?
Det var jag som tolkade felHemskt? Har jag skrivit att den är hemsk?
Det var jag som tolkade feljag tänker att thiedemann-tygel kan vara hemsk och ett hjälpmedel beroende på hur hårt du spänner den
De där hade varit jättesnygga till min tävlingsoutfit. Innan jag ridit en meter i dem. Dessutom fattar jag inte det där med att göra skydden extra varma.Turnoutskydd i SAMMET. Kom igen liksom.Visa bifogad fil 181699
Jättesnygga på foto när en direkt tagit dom ur förpackningen, sen-not so muchDe där hade varit jättesnygga till min tävlingsoutfit. Innan jag ridit en meter i dem. Dessutom fattar jag inte det där med att göra skydden extra varma.
Exakt! Jag får ha en uppsättning för snyggfoton baraJättesnygga på foto när en direkt tagit dom ur förpackningen, sen-not so much.
Jättemånga vojlocks och schabrak i olika färger och lindor som matcharVilka är de mest onödiga hästprylarna ni kan komma på?
Jag börjar - ridstrumpor!!! Vanliga höga strumpor går ju verkligen precis lika bra. Någon kanske påstår att höga strumpor ger stöd, men jag tycker att det isåfall är så sjukt lite att jag hellre är utan. Behövs stöd så använder jag shortchaps eller stövlar
Vad har ni för onödiga grejer man har till sig själv eller hästen?
Förra chefen köpte ett par, ändå oväntat lätta att hålla rena, sammeten är liksom inte så lång eller vad man ska säga, så det är mest en struktur. Men ja, skulle ju aldrig anvönda dem som hagskyddTurnoutskydd i SAMMET. Kom igen liksom.Visa bifogad fil 181699
Vaaa det är ju det roligaste som finns! Älskar att ha mängder av fina färger på schabrak och benskydd!Jättemånga vojlocks och schabrak i olika färger och lindor som matcharflera dubbla av kläder (dvs fler än att man har ett par i tvätten och någon på hästen/sig själv)
Och jag tycker den är super! Inte för lera och grov smuts, men för fläckar på ljus päls. De blir dessutom väldigt blanka och fina i pälsen med några drag varje dagEn grej som var poppis för ett par år sedan var en sån svamp som kallas för "Tiger's tongue", som skulle vara bra att få bort intorkad lera och annan smuts med. Jag tyckte den var helt värdelös och helt onödig i jämförelse med till exempel en piggborste eller magic brush![]()
Det kan jag tänka mig! På min häst av mammutpäls-modell försvann bara leran på själva ytan av pälsen, resten blev liksom inkapslat där underOch jag tycker den är super! Inte för lera och grov smuts, men för fläckar på ljus päls. De blir dessutom väldigt blanka och fina i pälsen med några drag varje dag![]()
Jag och min häst älskar den!Den lilla ryktborsten som bara är för huvudet, pannborste. Visa bifogad fil 181554
Ja det kan jag absolut hålla med om! Men det är ju så kul med fina outfitsJag tycker att ridmode i viss mån är onödigt. Alltså, köpa blusar till stallet?!!
Det är vansinne.