Ont bakom bröstbenet när jag äter

Lumos_Nox

Trådstartare
Haft influensan och är frisk förutom hosta och ont i lungorna kvar.
Men jag kommer inte igång med ätningen. Dels pga ingen aptit men framförallt för att det gör ont när jag äter. Smärtan sitter mittemellan brösten och kommer så fort jag ens försöker äta minsta tugga.
Lever på kalla soppor just nu men känner att jag inte får i mig tillräckligt.

Någon som har en idé vad det kan bero på? Har varit på vc men prover visade bara sänkta vita blodkroppar.
Har aldrig varit med om det här förut. O_o
 
Haft influensan och är frisk förutom hosta och ont i lungorna kvar.
Men jag kommer inte igång med ätningen. Dels pga ingen aptit men framförallt för att det gör ont när jag äter. Smärtan sitter mittemellan brösten och kommer så fort jag ens försöker äta minsta tugga.
Lever på kalla soppor just nu men känner att jag inte får i mig tillräckligt.

Någon som har en idé vad det kan bero på? Har varit på vc men prover visade bara sänkta vita blodkroppar.
Har aldrig varit med om det här förut. O_o

Sura uppstötningar brukar ge typisk smärta bakom bröstbenet. Köp Pepcid eller liknande och se om det blir bättre.
 
Pepcid som @Malibu_Stacy föreslog är typ same shit, det finns en massa olika preparat.

Har du ätit värktabletter när du varit sjuk kan det vara orsaken. Jag äter just en som är stygg mot magen, då är det skönt med Novalucol.
 
Pepcid som @Malibu_Stacy föreslog är typ same shit, det finns en massa olika preparat.

Har du ätit värktabletter när du varit sjuk kan det vara orsaken. Jag äter just en som är stygg mot magen, då är det skönt med Novalucol.

Ja det har blivit ganska mycket piller. Ska plocka med mig det när jag hämtar histmedicinen sen. Tusen tack för svar!
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 230
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag postar detta under anonymt nick då det inte är jag utan sambo som har ont. Min sambo har haft smärtor i ljumskarna (framförallt den...
Svar
14
· Visningar
2 173
Senast: Bufera
·
Hästvård Jag har ett dilemma och känner att jag behöver fler perspektiv. Jag har en häst som ser väldigt irriterad ut när jag ber om trav eller...
Svar
4
· Visningar
1 993
Kropp & Själ Anonym medlemssida. Förra torsdagen vaknade jag upp på morgonen med en konstig känsla i min klitoris. Området kändes som det var...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp