Open Office, hjälp!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare guldlock
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 126
G

guldlock

Ni som är duktiga på open office se hit!

Jag behöver hjälp med hur man får dubbla rader, alltså 2 stycken rader med texter brevid varandra på en sida.

Sen behöver jag hjälp med hur man får den första bokstaven stor, sen resten småa (som man ofta ser i tidningar)

Nån som förstår mina skumma förklaringar?
Jäätte tacksam för hjälp!

Sv: Open Office, hjälp!

Jag behöver hjälp med hur man får dubbla rader, alltså 2 stycken rader med texter brevid varandra på en sida.
Format - Kolumner

Sen behöver jag hjälp med hur man får den första bokstaven stor, sen resten småa (som man ofta ser i tidningar)
Format - Stycke - Anfanger

Sv: Open Office, hjälp!

Tack så jätte mycket!

Men, det blev en grå rand runt texten, alltså runt hela sidan, och så blev det grå bakgrund under den stora bokstaven!
Har du en aning om hur man får bort det?

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul... 47 48 49
Svar
977
· Visningar
36 531
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 507
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 907
Senast: Saeta
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 697
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka