opererad hund??

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare plymen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 676
P

plymen

Hej på er alla!!
Sitter här hemma med min flatcoated retrievertik som blev knäopererad på onsdagen. Allting har gått bra såhär långt, som bäst ligger hon och sover! Hon stöder redan på benet och är pigg och glad. Lite rädd är jag nog hur energiknippet ska klara den långa sjukledigheten...:confused:

Men, men... Nu skulle jag villa höra andras erfarenheter av operationer på hundar!! Berätta allt vad ni vill! T.ex vad hunden hade för fel? Hur den hade fått det?? Vad var alternativen? Varför valde ni det alternativ ni valde? Hur gick de? Hurdana sjukgymnastikråd fick ni? Blev hunden fullt frisk? osv.

Sv: opererad hund??

jahaa? ingen som opererat sin hund här???
fast det är ju tur i och för sig!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för... 2
Svar
27
· Visningar
4 494
Senast: Takire
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
28 260
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka