orolig - taxens ögon

J

jontemyra

Hur skall jag nu kunna sova i natt... Såg i morse att hon inte riktigt ville titta med ena ögat, men kollade det inget rött eller nått och verkade okej senare på fm. Men sedan ringer gubben till jobbet i kväll och säger att hon bara vill blunda..... Äntligen hemma så, ja visst tittar hon men vill helst hålla dom stängda och dom är röda och lite svulna, men inte rinniga eller variga! Hon e pigg i övrigt, dricker och äter som hon skall! Ringer vetrinärn som tror att antingen så är hon allergiskt mot något eller så är det blåsten som gjort henne irriterad.. Inget farligt!
Men åk till vetrinären imorgon om hon inte är bättre!
Låter ju ofarligt men ..... e så orolig!
Den andra hunden verkar ialla fall frisk *phu*
 
spruta lite fysiologisk koksaltlösning i ögat på henne, det kan vara nåt litet gruskorn som skaver och irriterar.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 253
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
7 842
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Har en 10 månaders tax som fram till förra veckan aldrig haft problem med magen. I torsdags var hon lite lös i magen, men inget...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: MiaMaria
·
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Svar
24
· Visningar
5 466
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp