Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på hur Ebba är utför, och hur mycket svårare utförskörningarna var på klassiskt borde nog Frida tagit andrasträckan och Ebba tredje.Jag lider med Ebba, hon är verkligen inte bekväm med utförskörningen![]()
JA! Blev helt nervös av det.Fattar faktiskt inte varför folk ska ta ut segrar i förskott.

Jo, om Weng och Jonna gått ut samtidigt tror jag aldrig Weng hade kunnat skaka av sig Jonna och Jonna hade tagit spurten. Om båda står på benen osv.Hade varit kul att se stafetten utan incidenter, inte helt självklart att Sverige hade vunnit tror jag?
Vad gjorde hon?Weng föll tillbaka i gamla synder och var en usel vinnare. Det retar mig enormt!
Ja, och framför allt hade det blivit ett spännande lopp med strid om guldet. Oavsett slutresultat var det synd att det inte blev nån guldstrid.Jo, om Weng och Jonna gått ut samtidigt tror jag aldrig Weng hade kunnat skaka av sig Jonna och Jonna hade tagit spurten. Om båda står på benen osv.