• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare SaraXX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 468
  • Visningar Visningar 12 883

Bukefalos 30 år!

Jag orkade inte kolla klart, slog över till konståkningen i början av 10e omgången. Hoppas att det blir några följder av det där.

Helt galen curling i år! Dels alla konstiga händelser med strömavbrott, domare som avslutar match och alla otroliga o osannolika slag...och sen herrarnas match igår. Med Kanadas attityd. Aldrig varit med om maken! Hade svårt att somna igår efter att ha tittat. Det var ju tydligt att flera kanadensare som fuskade. Alla fortsatte dock inte efter att Oskar kontaktat domaren om det efter omgång 2.

Jag hoppas att förbundet och domarna tar tag i detta. Det är en stor skam annars.

Helt galen curling i år! Dels alla konstiga händelser med strömavbrott, domare som avslutar match och alla otroliga o osannolika slag...och sen herrarnas match igår. Med Kanadas attityd. Aldrig varit med om maken! Hade svårt att somna igår efter att ha tittat. Det var ju tydligt att flera kanadensare som fuskade. Alla fortsatte dock inte efter att Oskar kontaktat domaren om det efter omgång 2.

Jag hoppas att förbundet och domarna tar tag i detta. Det är en stor skam annars.
Ja jag är inte alls lika sugen på att titta på curling nu.

Är orimligt glad över Malinins gigantiska fall, efter hans kommentarer om att man blir favoriserad och får bättre poäng om man är gay är han på min shitlist.
Hoppades på Kagiyama för unnade honom guldet, men silver är inte tokigt!

Definitivt en trevlig överraskning. Han är ganska sunkig tycker jag. Plus då att när inte hans hopp fungerar finns det inte mycket kvar. Älskar Yuma, även han trillade ju, men hans fina åkning gav honom bra poäng. Jag hade verkligen unnat honom att vinna, men kazaken var ok även om han tränar och bor i Ryssland.

Jag är bänkad för längdstafetten! Sen ska jag ge mig ut i solen och springa och kolla skidskyttet i efterhand.

Liknande trådar

• Bukefalos bokbingo 1 augusti 2026 till 31 januari 2027
  • Bukefalos bokbingo 1 februari till 31 juli 2026
  • Buke mot Earth Overshoot Day
  • Biltält

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat