Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strömavbrott i curlingen.
Hoppas att det inte blir en massa sånt här strul med arenor och annat.
Håller med! Kommer nog lyssna på radiosporten i stället, med bild från tv4.Tråkigt att inte skidskyttet sänds i SVT, jag ville ha Ferry som expertkommentator!
Ja, jag deppar också över det. Bra att de har längdskidorna i alla fall.Tråkigt att inte skidskyttet sänds i SVT, jag ville ha Ferry som expertkommentator!
JA! Jag är så glad över det! Kunde gnälla på Hård och Blomman ibland förr men sen när viaplay tog över kände jag bara vad klagade jag förJa, jag deppar också över det. Bra att de har längdskidorna i alla fall.
Jag trodde inte det skulle vara nån OS-by den här gången utan att alla skulle vara utspridda på olika hotell?Det går redan magsjuka i OS-byn
https://www.dn.se/sport/barnstjarnans-revolt-ingen-ska-saga-vad-jag-far-ata/
Det är väl upp till hur ni vill göra som alltid.
Såg någonstans att det är sex olika OS-byar.Jag trodde inte det skulle vara nån OS-by den här gången utan att alla skulle vara utspridda på olika hotell?
Jag trodde inte det skulle vara nån OS-by den här gången utan att alla skulle vara utspridda på olika hotell?
Jag har sedan jädrigt många år irriterat mig på när man tittar på SVT:s dressyrsändningar. Att de börjar varje sändning med att förklara hur dressyr funkar som om alla tittare är fem år gamla och aldrig sett en häst innan. Men i just vurling tycker jag nog att det kunde varit värt att förklara lite mer än vad de görFörsöker fortfarande förstå curling. Kommentatorerna (iplayer) är kunniga men de pratar över mitt huvud.
Förlåt korkad fråga..men va hände eg i curlingen? Jag fattade inte varför domarna sa att matchen var över.
Aha tackDe trodde att det var 7e omgången och att matchen därmed var avgjord för att Sverige ledde så stort att Sydkorea inte längre hade ens en teoretisk chans att komma ikapp. Men det var bara omgång 6 och det fanns fortfarande en teoretisk chans.
Vad vill du veta?Försöker fortfarande förstå curling. Kommentatorerna (iplayer) är kunniga men de pratar över mitt huvud.
Jag kollar!Dags för invigning. Någon annan som kommer kolla?