Så nära...
(Curlingen)
(Curlingen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för norsk seger nu!Så nära...
(Curlingen)
Yes! Kul att få se mer av Sverige!Håller tummarna för norsk seger nu!
Då blir det att se semin i morgon! Men blir i efterhand för min del då jag inte är hemma förrän halv åtta.Yes! Kul att få se mer av Sverige!
Blir i efterhand för mig med, men tycker nästan det är lite skönt att kunna hoppa fram i sändningen lite när det är nervöstDå blir det att se semin i morgon! Men blir i efterhand för min del då jag inte är hemma förrän halv åtta.
Tillägg: lät som nån äldre och det skulle väl vara nån mer förutom Brandt som egentligen var fotbollsexpert eller nåt? Brandt borde varit bättre.
Gud så hjälpsamma mina inlägg var
Vet @LadyCovergirl ? Du har väl koll på många sporter.
De på sa att Sverige hade 40% chans för vinstOk ... Curlingen... Swe mot GBR... RYSARE ! Fast hoppet lever ju ändåGBR kan ju ha en dålig dag
![]()
Håller med, men imorgon är det sprintTråkig OS dag, ingenting som lockade, kunde uppbåda bara milt intresse för Japan-Italien damhockey. Inte intresserad av utförsåkning.
Och herrarnas slopestyle-final!Håller med, men imorgon är det sprintoch skidskytte.
Krockar med sprinten och jag är nog inte tillräckligt intresserad för att se det i efterhand. Big air är roligare!Och herrarnas slopestyle-final!![]()