Vet någon vilka Damerna får möta i Semifinalen (eller hur/när det bestäms) i ishockeyn? Kollar man på OS-schemat står det inget om vilka som möts ännu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
USA tror jag de sa.Vet någon vilka Damerna får möta i Semifinalen (eller hur/när det bestäms) i ishockeyn? Kollar man på OS-schemat står det inget om vilka som möts ännu.
Synd. Kanada ser ju mer beskedliga utUSA tror jag de sa.

Tyvärr minst lika mkt skit….Blir alldeles varm i hjärtat av all kärlek som flödar till Ebba efter gårdagen.![]()
Har inte sett någon skit alls faktiskt? Men klart det finnsTyvärr minst lika mkt skit….
Och jag har sett mest det.Har inte sett någon skit alls faktiskt? Men klart det finns
Ja jäklar!Martin vilket otroligt lopp han gör! Så värd det vilken prestation![]()
Men verkligen. Tjejerna tog liksom in samma avstånd igår men då får man ju ta i lite också.Jag tycker det är rätt irriterande att stafettlaget skyller på tappet på förstasträckan. Absolut, Johan Häggström åkte inte jättebra och vallningen funkade inte perfekt men han var knappt 38 sekunder efter på sin sträcka, de var 7 sekunder efter Tyskland och ”bara” runt 20 sekunder efter nästa gäng.
Stafetten var inte död då, om de tre andra åkarna hade åkt normalt bra.
Calle tappade 1 minut på Norge på sin sträcka, William 47 sekunder och Anger 1 minut och två sekunder.
Jag KAN förstå att man inte åker för fullt för att se om man kan bli nia istället för tia, men skyll inte på första sträckan för den åkaren försökte iaf verkligen åka. Inte så säker på om övriga faktiskt försökte.
Som sagt spelar nia eller tia ingen roll, och vi i Sverige får vara glada att inte fler lag var med för de hade nog också slagit ossmen när man inte direkt har nåt annat lopp att spara sig för (för vem tror vi kan vinna någon medalj på herrsidan detta OS?) så måste man väl iaf försöka göra sitt absolut bästa?