OS i hoppning 2021

Tidigare dagar har ljudet från banan varit ganska lågt tycker jag, men idag får jag höja rejält på tvn för att kunna höra vad kommentatorerna säger O_o
 
  • Gilla
Reactions: eyz
Den argentinska hästen ser lite småtråkig ut när den galopperar men har bra power i bakbenen när den hoppar!
 
Nja, jag vet inte om jag tycker att de ser så trötta ut. Snarare att de som ridit hittills är inte bättre än så här. De rider inte i världscupen vanligtvis och det här är det största och mest spektakulära de gjort.
Nog har de sett trötta ut O_o men det kan ju absolut bero på undermåliga förberedelser pga orutin.
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
12 678
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
435
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 296
Senast: SiZo
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 692
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp