OS i hoppning 2021

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Spike
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 710
  • Visningar Visningar 88 622
Tror han strök sig pga att den första blev utesluten. Så hade iaf jag gjort.
Men Japans andra ryttare är ju också försvunnen?
Men det lär ju vara fler än en av "blåbärsnationerna" som kommer ha en eller flera uteslutna. Så en utesluten och två nollor hade nog inte varit omöjligt att gå vidare på.

Jag gillar att de pratar om ridning men saknar stam-snack både här och i svt. Den nyazeeländska skimmeln t ex var efter Cardento, som ju finns i stammen på många svenska hästar. Jag är mest glad över att slippa allt poängräknande i svt och allt rabblande om vad de gjort tidigare. Är helnöjd med de svenska kommentatorerna.
De pratar massa stam på danska DR2, tror jag. Danska är verkligen min svaghet, sämsta skåningen någonsin.

De sa också "Vi kan ikke få nok av svenskerna, så flott!" 👌

De pratar massa stam på danska DR2, tror jag. Danska är verkligen min svaghet, sämsta skåningen någonsin.

De sa också "Vi kan ikke få nok av svenskerna, så flott!" 👌
Jag är Stockholmare men är ändå riktigt bra på danska, särskilt häst-danska, så det hade jag gärna lyssnat på :D

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och... 53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
55 651
Senast: fio
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
841
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 988
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
57
· Visningar
1 722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka