Bukefalos 28 år!

OS-laget i fälttävlan

Bytte till kanal 9 för att förhoppningsvis kunna se nån intervju eftersom de inte visas på discovery+, och då blev det så klart reklam på en gång 🙄

Nu borde det väl bli svensk start igen? Sen ska jag också sova.
Jag ser intervjuer. Kollar via discovery+ appen och valde sändningen som går på kanal 9 men utan avbrott då.
 
Jahopp, när börjar den vanliga banhoppningen...🙄

Coolt att hoppa flera hinder med bara en stigbygel dock! Tyckte det var nåt som flög iväg men hann inte se vad det var. Jag hade ramlat av på en gång tror jag 🙈
Men blev på riktigt nervös över ekipaget som hade martingalen eller vad det nu var under magen, tänk om hästen hade fått in en hov/sko där.

Nä jag är nog lite för försiktig av mig för att riktigt kunna njuta av terrängen. Men det är ju samtidigt väldigt häftigt!
 
Helt OT men har växlat några gånger till huvudsändningen för friidrott då det tydligen ska vara medaljcermoni för diskus inatt. Men har inte hittat någon tid.
 
Jahopp, när börjar den vanliga banhoppningen...🙄

Coolt att hoppa flera hinder med bara en stigbygel dock! Tyckte det var nåt som flög iväg men hann inte se vad det var. Jag hade ramlat av på en gång tror jag 🙈
Men blev på riktigt nervös över ekipaget som hade martingalen eller vad det nu var under magen, tänk om hästen hade fått in en hov/sko där.

Nä jag är nog lite för försiktig av mig för att riktigt kunna njuta av terrängen. Men det är ju samtidigt väldigt häftigt!
Tror det var en övergjord som hängde, man såg båda ändarna i slutet - så det såg nog värre ut än vad det var.

Håller med om stigbygelritten!
 
Tycker inte att jag sett några rida speciellt illa/bryskt/farlig ridning faktiskt. Tyckte det var en del såna ritter under förra OS från ”blåbärsnationerna” men det ser mkt bättre ut nu.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Nu vill jag också göra en ny tråd :D Tänker att här kan vi hålla koll på och följa de OS-aktuella ekipagen och spekulera i vilka som...
67 68 69
Svar
1 364
· Visningar
90 567
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp