Bukefalos 28 år!

OS-laget i fälttävlan

Håller med, förstår inte riktigt poängen med att delta i hoppningen när det är så uppenbart att laget kommer sluta i botten. Men uppenbarligen tycker ju någon iaf att det finns en mening med det, så jag försöker påminna mig att jag ju faktiskt inte har koll alls 🙈
 
Ja för att hoppa en banhoppning i 130 (?) går ju inte att göra var som helst ? Så förstår verkligen att de behöver den erfarenheten (obs ironi)
 
Ja, man skäms lite. "Erfarenheten" är nog bara att ryttarna vill få starta igen på OS, inget annat. Lite så känns det, men jag kan ju ha fel.
 
Det r ju verkligen märkligt eftersom en ramla av i terrängen, en annan blev diskad och den tredje startade inte alls.

Så hur i hela friden får de ens starta i hoppningen?
Helt galet! Hur kan IOK tro att detta ska hjälpa grenen kvar i OS när det blir ÄNNU krångligare och med helt sjuka regler?!
 
Skäms över att vara svensk just nu.
Ja, man skäms lite. "Erfarenheten" är nog bara att ryttarna vill få starta igen på OS, inget annat. Lite så känns det, men jag kan ju ha fel.
Varför :confused:
De nya reglerna är väl inte svenskarnas beslut?
Välkommen till "nya fälttävlan" som desperat vill hålla sig kvar på OS-programmet.. 🙄
Just nu riskerar väl fälttävlan åka ur OS ändå
 

Liknande trådar

Fälttävlan Nu vill jag också göra en ny tråd :D Tänker att här kan vi hålla koll på och följa de OS-aktuella ekipagen och spekulera i vilka som...
67 68 69
Svar
1 364
· Visningar
90 552
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2024
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp