Bukefalos 28 år!

OS Tokyo 2020 / 2021

Fy fan. De var så jäkla värda det där guldet, pissavslut på den här fantastiska turneringen! :cry:
 
Jag tyckte Kanada var riktigt bra. Sverige saknade ganska mycket i förmåga att lägga den sista sparken in mot mål, miss varje gång. Inklusive straffarna. Surt men inte alls orättvist att guldet hamnade i Kanada. Mest synd tycker jag om Lindahl som gjorde en extremt bra insats på straffarna, som fick se lagkamraterna svaja ordentligt åt andra hållet.
 
Jag tyckte Kanada var riktigt bra. Sverige saknade ganska mycket i förmåga att lägga den sista sparken in mot mål, miss varje gång. Inklusive straffarna. Surt men inte alls orättvist att guldet hamnade i Kanada. Mest synd tycker jag om Lindahl som gjorde en extremt bra insats på straffarna, som fick se lagkamraterna svaja ordentligt åt andra hållet.
Fast ändå var det bara Sverige som fick in ett spelmål… Så jag håller inte med. Kanada var bra, absolut, och hade ett gäng vassa chanser, men Sverige hade högre tryck mot deras mål i större utsträckning över matchen.

Och ja, Lindahl borde ha fått ett individuellt guld för sin insats. Fy fan vad bra hon har varit.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
502
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
805
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 840
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 129
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp