OS Tokyo 2020 / 2021

Jaha min tv är tydligen för till åren (köpte den 2019 vafan!) för att kunna ladda ned discovery+ till den som en app :meh:

Det förtog ju lite av det hela... Får koppla in med skraltiga mac med hdmi-sladd, sorry buddy, du har en tuff månad av att vara konstant igång framför dig..
 
Jaha min tv är tydligen för till åren (köpte den 2019 vafan!) för att kunna ladda ned discovery+ till den som en app :meh:

Det förtog ju lite av det hela... Får koppla in med skraltiga mac med hdmi-sladd, sorry buddy, du har en tuff månad av att vara konstant igång framför dig..

Bra att du sa det, ska kolla om jag kan ladda ner discovery+ appen till min mediaspelare/tv innan jag köper discovery
 
Jaha min tv är tydligen för till åren (köpte den 2019 vafan!) för att kunna ladda ned discovery+ till den som en app :meh:

Det förtog ju lite av det hela... Får koppla in med skraltiga mac med hdmi-sladd, sorry buddy, du har en tuff månad av att vara konstant igång framför dig..

Skaffa en chromecast för en liten peng så kan du streama enkelt. Jag avänder aldrig TVns appar utan alltid chromecast. Funkar jättebra!
 
Jag vill försöka se så mycket som möjligt men en riktigt kul nyhet är också att OS 2032 igår officiellt till Brisbane, Queensland!

Jag skickade sms till min chef och la in 2 veckors ledighet om 11 år. Han skickade tillbaka "Me too, shop closed'' :laugh:

Jag förstår inte varför alltid lägger sommar OS i länder och årstider med extrema värmeböljor! Det finns ingen idrottare som vill tävla i 30+ grader och stekande sol.
 
Jag förstår inte varför alltid lägger sommar OS i länder och årstider med extrema värmeböljor! Det finns ingen idrottare som vill tävla i 30+ grader och stekande sol.
För att sommar-OS ska gå på sommaren? Det finns väl en hel hög med idrottare som är mer än vana vid att tävla i 30 grader, vågar nog påstå att majoriteten av världens länder har såna temperaturer. Blir ju lite tråkigt om världsstandarden alltid ska sättas av Europa och USA?
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 182
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 769
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp