Oseriöst...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Okej... Efter att ha smugit runt i drygt en månad här nu så är det väl dax att erkänna... Det blir en Jamtlands bebis till hösten! :banana:

Fast när vet jag inte :D . Ska väl in på ul om någon månad så då får vi väl veta. Men än så länge så känns det så oseriöst... Ringde och anmälde mig till BM och hon kom med de tusen frågorna...
När hade du senaste mens? (ingen aning :confused: )
På ett ungefär då? (inte den blekaste :crazy: )
Före eller efter nyår? ( vet inte :smirk: )
Är det planerat? (nej :o )
Så blir det tyst en lång stund innan hon försiktigt frågar:
Är det välkommet? (Japp! :bow: )

Jag känner mig så oseriös, men jag har ju aldrig brytt mig om att hålla reda på tider förr, så det hade varit ett under om jag haft någon koll nu...

Jenny
 
Sv: Oseriöst...

GRATTIS

Det måste vara nåt med luften här i Jämtland..
för jag hade heller ingen koll på senaste mens etc :o
 
Sv: Oseriöst...

Eller så är det så att karlarna här i Jämtland är så "trevliga" :d att vi har uppmärksamheten på annat håll... :o :D

Jenny
 
Sv: Oseriöst...

Jättegrattis!!!

Tycker inte alls du är oseriös, jag har aldrig haft koll på sådana saker och har dessutom blivit mer och mer glömsk med antalet barn vilket gör att det hamnat ännu längre ner i priolistan att komma ihåg och hålla ordning på sånt

*kram*
 
Sv: Oseriöst...

Grattis!
Det där med datum och senaste mens osv är jag oxå helt borta på... Visserligen brukar jag försöka skriva upp nu mera för jag mår så himla dåligt vid mensen så det kan vara bra att inte plannera in några större saker just då, men ibland är det hopplöst!

Och nu när du är gravid ska du sedan hålla reda på vilken vecka och plusdagar du är i... Jag kör stenhårt med Bf datum så får folk räkna på egen hand... ;)
 
Sv: Oseriöst...

Bärith och gänget hade ju besök i höstas så dom beräknas ju nedkomma före mig. Jag fasar redan för vaket....

Jenny
 
Sv: Oseriöst...

Oh Gud låt mig slippa ha Bärith bräkandes i öronen när det är dax... :crazy:

Jenny
 
Sv: Oseriöst...

Jag vägrar hålla reda på veckor och dagar... *upprorisk* ;) Jag kanske ger mig till att hålla reda på beräknat datum... (inte för att jag vet det än)

Jenny
 
Sv: Oseriöst...

Det kan vara ganska bra att veta ungefär när bebisen tänker födas... Det underlättar en del plannering... ;)
Men sen ser folk på en nästan med skräck i blicken om man inte kan redogöra exakt vecka och hur långt barnet är utvecklat... Gah ville jag hålla sånt i huvudet så hade jag blivit BM, ungen kommer nog att födas när den har lust är mitt motto... Speciellt nu med andra... Jag har inte tid att engagera mig i varje molekyls utveckling... ;)
 
Sv: Oseriöst...

Är det inte därför man först går på U-ljud och sedan har en BM som hålle ri detaljerna åt en så man kan fortsätta ha huvudet i det blå :confused: det har alltid jag trott stenhårt på :angel: för mitt minne kan det ju inte vara något fel på eller hu :angel: :rofl:

Grattis Jämtland. Bra att ni utökar glesbefolkningen :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag orkar inte göra ett anonymt nick, så ni som känner mig IRL läser på egen risk :D (risk för att endast kunna tänka på min fisse när...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
17 973
Senast: AraSlei
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 954
Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: Zody
·
Ekonomi & Juridik Jag har haft medryttare ett par månader på min häst nu (ett par 4 månader eller så) och vi kom från början fram till att hon skulle...
2
Svar
30
· Visningar
3 300
Senast: Solvira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp