Otyget med utbrutna trådar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ett himla dåligt skämt om ingen utom du själv skrattar. Och ja, som ingående i "gänget" så är det inte så konstigt att du inte ser vad som försiggår, du bidrar ju till och med själv till raljerandet. Och nej, du må inte ha skickat den direkt till mig, men det är inte så svårt att gissa sig till att den bland annat var riktad till oss "överkänsliga" som inte gillar stämningen i snacktrådarna. Så försök inte slingra dig med "det var ju ett skämt!!!", är du snäll.
Så vitt jag vet så är @vallhund inte ett dugg överkänslig,misstänker att hen räknas som en av dom elaka,eller medlem i bukemaffian.
 
Så vitt jag vet så är @vallhund inte ett dugg överkänslig,misstänker att hen räknas som en av dom elaka,eller medlem i bukemaffian.

Grattis till att du fullkomligt missade poängen som både jag och @mandalaki försökt få fram, nu tror jag allvarligt att du spelar ovetande bara för att få fortsätta tramsa.
 
I din egen tråd var den en passning till vad jag skrev om din tråd i den här tråden.

Med tanke på hur du drog på dig värsta offerallen och Lämnade Buke i går kväll så kanske du skulle pyssla lite med den där rapporten själv.
Det är lugnt,jag har fyllt i en och dragit på mig
offerkofta.jpg
 
Men det vi pratar om är inte att du la in den där bilden här, utan att du först gjorde det i din egen chattråd.
Jag vet inte om det går att se,men jag läste inte i denna tråden o sen la in den i min tråd,för jag hörde via tele att det var gnäll över min tråd.
 
Det är ett himla dåligt skämt om ingen utom du själv skrattar. Och ja, som ingående i "gänget" så är det inte så konstigt att du inte ser vad som försiggår, du bidrar ju till och med själv till raljerandet. Och nej, du må inte ha skickat den direkt till mig, men det är inte så svårt att gissa sig till att den bland annat var riktad till oss "överkänsliga" som inte gillar stämningen i snacktrådarna. Så försök inte slingra dig med "det var ju ett skämt!!!", är du snäll.
Ännu ett gulligt passivt aggressivt inlägg från dig, skall du ha monopol på att uppföra dig illa på buke?
 
Ännu ett gulligt passivt aggressivt inlägg från dig, skall du ha monopol på att uppföra dig illa på buke?

Passivt aggressivt är det då inte, snarare öppet aggressivt, och när andra dessutom har betett sig illa mot mig tråden igenom så är det knappast konstigt att jag tappar tålamodet, eller hur? Triangla om det nu är så hemskt så får mod ingripa istället för att du leker Bukepolis.
 
@Invicta - du vet också att din ton kan vara onödigt hård så släpp det här spåret nu.

Ledsen för besväret. Jag släpper gärna hela tråden med tanke på vändningen den har tagit, jag mår ändå bara sämst själv i slutändan.
 
Passivt aggressivt är det då inte, snarare öppet aggressivt, och när andra dessutom har betett sig illa mot mig tråden igenom så är det knappast konstigt att jag tappar tålamodet, eller hur? Triangla om det nu är så hemskt så får mod ingripa istället för att du leker Bukepolis.
Det har jag gjort, ditt beteende mot mig är inte OK.
@LenaH jag kliver ur tråden här.
 
Som några andra tagit upp, träningstråden borde absolut städas. Där finns gott om inlägg som har noll med träning att göra och en del som gott kan få en egen tråd. Precis som sagts, så skriver jag inte i de trådarna för det handlar mycket om ridning, hundpromenader och annat what not som inte har med träning att göra utan mer med den normala vardagen att göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 082
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 490
Senast: Tofs
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
4 900
Senast: ginnies
·
Gravid - 1år Jag har snart-30-års-kris och funderar en del på det här med hur länge man vågar vänta innan man försöker skaffa barn, om barn nu är...
34 35 36
Svar
715
· Visningar
38 997
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp