Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med om Jesper (minus frikortet)! Jag gav alltid program på P3 som han var med i en chans, han kan få det mesta att bli intressant + underbar dialekt
Sorry för OT. Alltså NF är säkert het, men jag ser honom bara som kvinnohatande Caleb från Buffy. Sambon gillar också honom (om än kanske inte på samma sätt som dig) och har nu tänkt sig rätta till detta. Fördelen med Jesper är ju annars att han är mer lokal.![]()
Värdiga vinnare! Satt och skrattade högt flera gånger, kommer bli tråkiga fredagar tills det börjar igen
Tog Alingsås på 10p, "ljusets stad", i övrigt kunde jag typ inget mer än Van Halen..![]()
Roligt att Bettan och Jesper vann! Men lite trista frågor idag, förra omgången var bättre tycker jag.
Äh, du borde ju känt igen dig redan i Skövde tycker jag!
Håller verkligen med! Förra veckan var verkligen bra. Idag var såklart inte dåligt, men det var roligare förra veckan.
Överlag tycker jag att det varit en bra säsong med rätt få besvikelser men många positiva bekantskaper. Jag hoppas verkligen att Lina och Jason kommer tillbaka nästa år igen och får ta sig hela vägen till final.
Alltså hur hela Sverige INTE kan vilja ligga med Jesper nu är över mitt förstånd. Intelligens och allmänbildning är lätt de attraktivaste egenskaperna jag vet. Och dialekten sen - jag har varit svag för skånska sen min första stora kärlek som var skåning. Jesper, bli min och visska periodiska systemet i mitt öra natten lång
Haha, jag har inte sett Buffy så för mig är NF = superheta Capt Mal i Firefly. Mmmmmm![]()