Bukefalos 28 år!

Paint till nätet?

Husmusen

Trådstartare
Hur får man över bilder från Paintshop till nätet?

Har provat att posta, spara som gif/jpg m.m. men när den väl kommer till mejlen så går bilden ändå inte att öppna (blir en såndär vit ruta med rött kryss) :(

Någon som kan hjälpa? :)
 
Sv: Paint till nätet?

Problemet är att det går inte spara den i en "fungerande" jpg eller gif :( Den får ändelserna men sedan går bilden inte att öppna?
Några andra förslag?

Vad jag gjort är alltså:

*gått via WordPad
*valt infoga objekt
*öppnat PaintBrush
*målat
*sparat (sparas i rtf.format :mad: Försöker jag använda mig av något annat så står det bara att det blir fel formgivning. Men jag hittar ingen bild-fil att spara det i).

...och nu får jag inte över den till nätet. Blir galen snart. Har en skiss på ett visitkort som jag försökt posta iväg till han som ska göra det ända sedan imorse, men det går verkligen inte.

Steg-för-steg-guide skulle uppskattas :D
 
Sv: Paint till nätet?

Vilken omväg...
Starta paint. (win+r, mspaint, enter)
Rita
Spara och välj jpg/gif/png beroende på bilden
Done
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 627
Senast: verser
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 803
Senast: Buzzter
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·
Samhälle Citat från https://www.svd.se/a/76mlxW/jan-jonsson-stoppa-forslaget-om-massovervakning-ieu Denna lag motiveras med att man vill skydda...
2
Svar
35
· Visningar
3 987
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp