Pall/stege???

Sv: Pall/stege???

Ah tänker vända upp o ner på vattenbaljan med en gång ikväll, om allt är som det ska nu när hovis varit här (om han nu behagar komma) Att jag inte tänkt på den förut....

En träbock är lätt att bygga annars. Bra att hänga sadel på också. :banana:

har alltid pall till att sitta upp.. de sparar på min ryggäven hästens rygg..

Men har lite problem å sitta upp på min sköthäst utan pall...

Håller med alla andra om att ikea pallen är suverän :D

Jag SKA skaffa Ikeapallen..snart..sen.. nån gång ;) Sålänge har jag en upp och nervänd trälåda, är väl cirkus 50 - 55 cm hög kanske? Den har dock fått en del kroniska skador sen jag råkade backa in i den med släpet *host* men den håller för min vikt iaf, och båda mina är helt ointresserade av den (dvs ingen risk de försöker klättra på den)

jag undrar om jag inte har en bild nånstans på den totalt LIVSFALIGA lösning jag hade första gången jag satt upp på förra unghästen. Jag trodde ryktlådan skulle räcka - gjorde den inte (skulle upp barbacka jag), tänkte att en hink då, det fungerar. Gjorde det inte. SLutade med att jag ställde hinken på ryktlådan och krälade mig upp, vingligt var bara förnamnet.. ;)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 366
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 514
Senast: Lager
·
Träning Klickade runt på YT och insåg att många tydligen vill föreviga hästens första steg med ryttare på. Inget jag reflekterat över tidigare... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 912
Hästhantering hej skulle kunna behöva lite hjälp! nu är det så att jag har en 4 årig d-ponny hingst. jag har haft han lite mer än 1 år! jag ska...
Svar
8
· Visningar
2 056
Senast: sanio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka