Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ah tänker vända upp o ner på vattenbaljan med en gång ikväll, om allt är som det ska nu när hovis varit här (om han nu behagar komma) Att jag inte tänkt på den förut....
Jag SKA skaffa Ikeapallen..snart..sen.. nån gång Sålänge har jag en upp och nervänd trälåda, är väl cirkus 50 - 55 cm hög kanske? Den har dock fått en del kroniska skador sen jag råkade backa in i den med släpet *host* men den håller för min vikt iaf, och båda mina är helt ointresserade av den (dvs ingen risk de försöker klättra på den)
jag undrar om jag inte har en bild nånstans på den totalt LIVSFALIGA lösning jag hade första gången jag satt upp på förra unghästen. Jag trodde ryktlådan skulle räcka - gjorde den inte (skulle upp barbacka jag), tänkte att en hink då, det fungerar. Gjorde det inte. SLutade med att jag ställde hinken på ryktlådan och krälade mig upp, vingligt var bara förnamnet..
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...