Twihard
Trådstartare
Jag har lite panik... Jag och min kompis tycker om JLC och de kommer nästa helg till en nattklubb i min stad, och vi vill gärna se dem. Jag lovade min kompis att följa med men kruxet är att jag aldrig varit ute, aldrig gillat tanken - nästan varit rädd för det. Jag kommer inte dricka - har aldrig druckit och vill inte dricka - och jag är obekväm med fulla människor. :S Jag är totalt stel och kan verkligen inte dansa.
Vad ska man ha på sig?
Hur lär jag mig att röra mig så det åtminstone ser ut som jag dansar?
Vart har man pengar och mobil?
Hur gör jag om någon närmar sig mig - jag blir lite folkskygg i dessa situationer. Jag bjöd med en till vän som förstår mig och som nog kan lugna mig, men jag gillar inte detta alls. :S
Finns det alkoholfria drinkar?
Vad kostar det?
Kan man sitta någonstans om man inte vill dansa?
Någon sa att de som inte dansar är våldtäktsmän - men det kan väll inte stämma? Eller är det mer en metafor för att de ofta är skumma?
Ja ni ser, jag har panik :O
Vad ska man ha på sig?
Hur lär jag mig att röra mig så det åtminstone ser ut som jag dansar?
Vart har man pengar och mobil?
Hur gör jag om någon närmar sig mig - jag blir lite folkskygg i dessa situationer. Jag bjöd med en till vän som förstår mig och som nog kan lugna mig, men jag gillar inte detta alls. :S
Finns det alkoholfria drinkar?
Vad kostar det?
Kan man sitta någonstans om man inte vill dansa?
Någon sa att de som inte dansar är våldtäktsmän - men det kan väll inte stämma? Eller är det mer en metafor för att de ofta är skumma?
Ja ni ser, jag har panik :O