Par körning

F

Falk

Jag har en jätte fin släde hemma som jag skulle vilja, om det gick, göra om så att båda hästarna kunde dra den. Nu är det vanliga skaklar på. Men det är bra en ring på varje med där skaklarna ska fästas, tror ni att det skulle kunna gå??? Hur ska jag göra med svänglar (visst måste man väll ha två svänglar vid par körning??)??
Hoppas länken fungerar nu
http://photo.starblvd.net/Pernilla/1-1-1-1071036256?m=0&pg=0&ro=0&co=0
 
Du behöver mer än svänglar för att köra par, bla en stång mellan hästarna. Du har skaffat dig rätt mycket pyssel om du ska göra om släden till parkörning.
 
Jo jag är medveten om att det är MYCKET pyssel och stången mellan hästarna,, men jag tänkte mest på hur man skulle kunna göra det....Och om det skulle gå överhuvudtaget men det är som sagt ett framtidsprojekt ;)
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 221
Senast: nullo-modo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 450
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 217
Senast: jemeni
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 419
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp