Håller med övriga svar om att beskrivningen stämmer rättså bra. Jag beställde nyss några prover själv och valde egna för att jag tänker att chansen är större att de flesta kan vara "okej" iallafall (och förhoppningsvis någon fullträff). Har i nuläget Delicate Jasmin därfrån som jag gillar, frisk och fräsh, men ganska flyktig.Småsugen på att beställa några 2ml tester från Essnce.
Bättre att gå på nått av de färdiga kitten lr är namnen å beskrivningarna såpass bra att man kan chansa på några få 'lösa'? Aldrig testat nån av deras (lr många parfymer överlag)
Sist jag provade nån i butik va Sabrina Carpenter, den mörkröda, som inte alls luktade som jag förväntade mig, så man blir ju liite nervös![]()
Jag har testat några fler från Essnce och har börjat akta mig för doftnoten patchouli på deras parfymer. Vet inte om det är en slump eller om deras patchouli är lite dålig eller om det bara inte passar min hud och näsa men samtliga parfyrmer jag testat med den noten har utvecklats till något väldigt unket/kvalmigt och smått outhärdligt efter en stund...