Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger ett parkeringshus precis bakom (Lilla Torg) som är smidigt, men priserna har gått upp uppenbarligen, 24 h - 320 kr.Om ett par veckor ska en kompis och jag stanna i Malmö några nätter och jag undrar var det är billigast och bäst att parkera?
Vi ska bo på Temperence hotell där jag bott flera gånger, men aldrig med bil.
Det gör inget om vi får gå en liten bit.
Om ett par veckor ska en kompis och jag stanna i Malmö några nätter och jag undrar var det är billigast och bäst att parkera?
Vi ska bo på Temperence hotell där jag bott flera gånger, men aldrig med bil.
Det gör inget om vi får gå en liten bit.
Jag tyckte det stod 280 när jag kollade.Ligger ett parkeringshus precis bakom (Lilla Torg) som är smidigt, men priserna har gått upp uppenbarligen, 24 h - 320 kr.
Edit: till och med billigare att parkera i hotellets egna garage som kostar 300 kr per dygn...
Både Anna och Ripan ligger på fem minuters gångavstånd från hotellet. Det som jag tänker kan vara hotellets fördel är kanske att det är säkrare. Det står att Anna är kameraövervakat, vilket jag gissar är en följd av tidigare problem med inbrott.Gatuparkering är inte intressant utan det är p-hus som gäller.
Tanken med frågan var om det fanns något som var billigare än hotellets egen parkering.