Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Åh, en frände! Beklagar verkligen att kameran beter sig dåligt! :(

Min bil fick på väg 11 psykbryt och strejklust. Jag fick ringa Assistancekåren och nu står bilen parkerad hos bilverkstaden. Således kommer den kosta ännu mer pengar :mad: (Och jag måste åka uschlig buss till och från jobbet :eek: ) Dessutom har det ösregnat hela dagen och jag har varit utomhus i ungefär tusen timmar.

Positivt är dock att dottern sprang Kalvinknatet som om hon aldrig gjort annat. Dessutom ansåg hon att bilbärgningen var fantastiskt skojig och roade Assistancekåren-snubben med att berätta om sin springtävling. Han skrattade också gott när unga fröken med allvarlig min säger "Bilen ville inte starta mer. Den måste få service lite till!" :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 280
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i... 16 17 18
Svar
358
· Visningar
20 725
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 219
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 525
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka