Passier kandar

Centaur

Trådstartare
Vad tycker ni ett äldre men välskött Passier kandar (med spännerna i nacken) är värd? Pannbandet fattas, ersätt med ett fult och omatchande.:p

OBS ingen annons, jag har inget träns att sälja, funderar däremot på att köpa ett.. :p

Sv: Passier kandar

det beror på vilken modell det är, man kan ju hitta dem för under 2000:- nya....

Jaja, men det är ju budgetmodellerna. Dom är ju inte lika fina, finns inte i brunt heller tyvärr. :p

Jo funderar på det.. Men så har jag hittat ett OS träns också som är helt nytt... :d

Jag veeet! :D Jag kan testa och buda på OS tränset först då, om det blir för dyrt kan passieret vara back-up plan. :angel:

Egt har jag inte råd att köpa träns alls, efter storshoppandet på mässa men... Jag får ju lön den 15, inte så länge kvar.. ;)

Jaha nu är jag då ägare till ett brunt OS träns och 1132kr fattigare...... :o

5c50_1.JPG

Jaha nu är jag då ägare till ett brunt OS träns och 1132kr fattigare...... :o

5c50_1.JPG

var det detta du menar med det nya OS:et? eller har de släppt ngt nytt? har du bild isf?? skulle gärna vilja se det!
jag vill ha ett nytt OS, BRUNT, (allt läder ska vara brunt!!! )men även rundsytt, men jag tycker det känns svårt att beställa, eftersom man kan välja bland så oootroligt många varianter på ex nosgrimmorna... vill gärna ha dem lite bredare än på bilden ovan... har du ngn bra sida man kan kolla på, vet deras tyska, men skulle vilja kolla mer ällmänt... :smirk:

Vadå nytt? Det är ingen NY modell, men nytt som i ej använd, skrev ju att kandaret var begagnad...

Ring Charlies, dom hade ett jättefint brunt rundsytt OS med bred nosgrimma och guldiga kristaller i pannbandet såg jag. Kostade 3500 ca.

hur är egentligen passiers "budget" träns?
Skiljer det mkt från de lite dyrare?

Har inte sett dom irl, men det är väl främst lädret som skiljer antar jag. Och att dom bara finns i svart såklart. Sen är pullback-nosgrimman lite smalare än på dom dyra.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 754
Senast: ako
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 988
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Ska försöka att inte skriva en hel roman. Jag har antagligen haft rls från tonåren men inte förstått vad som var fel och läkaren...
Svar
3
· Visningar
1 607
Senast: Skorpis_8
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På fikarasten på jobbet idag så var det några som pratade om kontaktlösa bankkort, efter en reklamannons i tidningen om den ökade risken... 2
Svar
20
· Visningar
2 685
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka