Passier kandar

Sv: Passier kandar

mmm, jag vill ju ha svart. Har hittat ett fint som jag sitter o lurar lite på. Men jag kan inte bestämma mig riktigt....

Jaja, men det är ju budgetmodellerna. Dom är ju inte lika fina, finns inte i brunt heller tyvärr. :p

Nu måste jag fråga:
Vad är skillnaden mellan budget och exklusivemodellerna?
Jag kan inte se någon skillnad, det måste vara lädret som gör skillnaden, eller?

Själv tokälskar jag Passiers rundsydda kandar. Det är outstanding de tabsolut snyggaste kandaret på marknaden.
Jag har dock ett problem då mina två senaste hästar legat precis mellan cob och full.
Drar cob på själva bettslingsdelen och käkremmen men full på nosgrimma och pannband, helt värdelöst.

???? Förstår inte, jag har nyligen köpt ett brunt Passier kandar. Nytt för straxt över 2.000. Hubertus Schmidt.

nu är det här en väldigt gammal tråd... :p

men kandaret du har köpt är budget-modellen. dom "riktiga" passier kandaren kostar betydligt mer än så.

för över ett år sen så fanns det inte i brunt nej. vet att det finns det nu men som sagt, tråden är gammal.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 754
Senast: ako
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 988
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Ska försöka att inte skriva en hel roman. Jag har antagligen haft rls från tonåren men inte förstått vad som var fel och läkaren...
Svar
3
· Visningar
1 607
Senast: Skorpis_8
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På fikarasten på jobbet idag så var det några som pratade om kontaktlösa bankkort, efter en reklamannons i tidningen om den ökade risken... 2
Svar
20
· Visningar
2 685
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka