Pasta i Stockholm

Jag åt fantastiskt god pasta på Adria Ristorante & Bar senast jag var där. Detta är dock 2 år sen. Ligger på Tulegatan 10, 113 53 Stockholm.

En restaurang jag går rätt ofta till är Trattoria Corazza. Den ligger mkt nära mig, har mkt bra mat och service. Ägs av en italienare. Ligger på Rörstrandsgatan 3. Vet inte dock om det är den bästa i Stockholm men en riktigt trevlig italiensk kvarterskrog.

 
Tack för svaren! Ska spana in menyerna på samtliga ställen!

(@Yeah but Har redan hittat två saker jag vill äta på Därmedpasta :d)
Jag har inte varit jätteimponerad av Därmedpasta är jag har varit där. Det är gott men... 🤷‍♀️ Kan också vara för att jag inte är någon pastakonnässör direkt, men tycker jag ätit godare pasta hemma hos en kompis, typ.
 
Vilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta :d.
Den gamle och havet och mancini är bästa pastan jag ätit i Sthlm. Där med pasta tänker jag är bra pang för pengarna men lite som att gå till jureskogs när man vill äta en riktigt bra burgare ( dvs helt ok käk för bra peng, men vill man ha riktigt bra mat vid ett specifikt tillfälle väljer man ngt annat)
 
Den Gamle och Havet!
Galet, galet bra.

Den gamle och havet och mancini är bästa pastan jag ätit i Sthlm.
Mancini har en kollega tipsat om också! Så det står med på listan :). Den gamle och havet har jag varit på och även om jag tyckte att maten var god så tyckte jag att servicen lämnade mycket att önska - minst sagt. Så dit tror jag inte vi kommer gå tillbaka igen.
 

Liknande trådar

Mat Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer...
2
Svar
21
· Visningar
1 317
Senast: Laslaw
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
729
Senast: Blyger
·
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 142
Senast: Ramona
·
Mat Vad är era bästa tips på enkel sommarmat? Typ trevliga sallader, bowls, wraps el annat liknande. Känner att ska det fortsätta vara...
2
Svar
32
· Visningar
2 351
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp