Pendla 1,5-2h enkel väg, mån-fre?

Sv: Pendla 1,5-2h enkel väg, mån-fre?

Tack och lov är sträckan jag kommer åka nyss iordninggjord, klart för en månad sen och det var stora grejer som gjordes. Så risken för större avstängningar under de år jag ska pendla är inte troligt.
Labbar och grupparbeten är jag såklart med på, men det är också övninstillfällen som enbart innebär att en lärare finns på plats i ett visst klassrum för att svara på frågor och man kan lika gärna maila dem. Skolarbetet får jag ju ägga upp allt eftersom, alla kurser är ju olika krävande osv. Jag hoppas att jag kan utnyttja tiden på tåget till 100%.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta...
2
Svar
37
· Visningar
2 096
Senast: Sol
·
Fordon Har en Audi A4 -09 som jag älskar! Den har allt och mer därtill, skön att köra, säker på vägen, och drar väldigt lite. Kanonbra...
2
Svar
20
· Visningar
1 893
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 253
Senast: Cocos
·
Gravid - 1år Okej, dom som vet vem jag är får hålla detta för sig själva. Tack på förhand. Jag har, sedan sonen kom för snart 2 år sedan, gått på...
Svar
7
· Visningar
3 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp