Pepp flyttar in!

Hallen också klar! Egentligen bara balkongen kvar nu.. men tror den blir klar nästa månad eller nästa år :D så dyrt att flytta!

20170526_150234_592827b19606ee5529046e59.jpg
 
Tack, då ska jag göra det senare! =)

En sak kan jag ju dock börja med att fråga... i hallen tror jag att jag skulle jag vilja ha någon rolig hylla/grej där man kan lägga ifrån sig smågrejer när man kommer hem, t ex nyckelknippa/plånbok + nåt litet mer men inga större grejor liksom. Jag tror jag vill ha en hylla och inget som står på golvet, men det kan funka det med... vill som sagt ha nåt kul helst och ingen vanlig hylla.... nåt kul tips någon? =D Typ nåt korgliknande kanske eller nåt, inget för djupt bara som en påse typ... haha, luddig förklaring men får se om nån kan tipsa eller hjälpa mig vidare i tanken =D

//r

Precis innanför vår ytterdörr har jag satt upp en enkel tavellist där nycklar, plånbok, hundpåsar och posten hamnar.
Mycket praktiskt då den inte tar någon plats men får plats med det nödvändiga utan att bli överbelamrat.

Nu föredrar jag vitt och väldigt enkelt med minsta möjliga krusiduller och jag har fått för mig att du är tvärtom men det går ju att måla i en fin färg och det finns tavellister med lite krusiduller på om man vill ha det :)
 
Tack, då ska jag göra det senare! =)

En sak kan jag ju dock börja med att fråga... i hallen tror jag att jag skulle jag vilja ha någon rolig hylla/grej där man kan lägga ifrån sig smågrejer när man kommer hem, t ex nyckelknippa/plånbok + nåt litet mer men inga större grejor liksom. Jag tror jag vill ha en hylla och inget som står på golvet, men det kan funka det med... vill som sagt ha nåt kul helst och ingen vanlig hylla.... nåt kul tips någon? =D Typ nåt korgliknande kanske eller nåt, inget för djupt bara som en påse typ... haha, luddig förklaring men får se om nån kan tipsa eller hjälpa mig vidare i tanken =D

//r
Kompisen har en vanlig tavelhylla.
 
@pulkaskurk och @åke Tack för tipsen =) Visst kan man "krusidulla till" en tavellist, fast jag vet inte riktigt om det är vad jag vill ha där.. Jag har redan två tavellister i lägenheten som jag har foton på, vet inte om jag vill ha fler.. Men tack, blir kanske en sån om jag inte kommer på nåt annat =)

Här är två bilder på hallen, tyvärr syns min fina tapet inte så bra, men fler bilder kommer. Det är iallafall där till vänster om hatthyllan jag tror jag hade velat ha någon hyllgrej...

18838849_10154682824620678_6652288459118612467_n.jpg


18740267_10154682824805678_5547915158770041464_n.jpg


Har fortfarande inte hittat någon riktig hallmatta dock, denna är en stand-in =)

//r
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 848
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: cassiopeja
·
Relationer Med risk för långt inlägg! Finns säkert 100 såna här trådar.. Men jag skulle verkligen behöva lite pepp just nu. Jag och min sambo/ex...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 912
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
630
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp