Pepp flyttar in!

Denna poster ska ramas in och hängas upp bredvid!
Screenshot_20180419-213806_Instagram.jpg
 
Åh vad kul att höra :)

Älskar den verkligen, men önskar att hyran var lägre.. funderar ibland om jag kanske ska byta den mot nåt mindre..
Hur många kvm är din lägenhet? Bara nyfiken för att jag liksom fått nån uppfattning om storlek efter dina bilder.
 
Min lägenhet är 49 kvm och innan har jag bott i ettor mellan 20-32 kvm så tycker detta är lyx :D dock tycker jag också hyran är lite för hög egentligen, men älskar verkligen min lägenhet.

Relaterar :D det är svårt det där, det är ju så himla skönt att verkligen känna att man trivs så himla bra.
Men sen inse att man hellre hade lagt pengarna på annat...

Får jag fråga vad du har i hyra?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 846
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
851
Senast: cassiopeja
·
Relationer Med risk för långt inlägg! Finns säkert 100 såna här trådar.. Men jag skulle verkligen behöva lite pepp just nu. Jag och min sambo/ex...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 911
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
628
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp