Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjärnan är en fantastisk men samtidigt hemsk sak. Därför gör du så! Du är otroligt vacker och jag tror inte att någon tycker att du är äcklig på något vis. Och det är väl klart att man "dallrar" lite grand om man står och STAMPAR och håller ögonen på just de ställen som brukar dallra? Skulle jag stå och hoppa och råglo på mina bröst så skulle jag självklart tänka på att de studsar. Gravitationen funkar liksom såMen det betyder inte att du är tjock, inte att du är ful och inte att du är äcklig - bara att du är fullständigt normal. Och som sagt, du är vacker! Och ännu vackrare blir du om du går i kläder du tycker om!
När jag kom från jobbet ägnade jag sedan tio minuter åt att stå framför spegeln och stampa med/röra på benen i olika vinklar och sätt för att se hur mycket det dallrade. Har efter det intalat mig själv att alla tycker att jag och mitt fett är äckligt, och att jag således måste bära byxor eller långklänning hela sommaren.
Varför GÖR jag så.
Du förstör inte tråden!
Vi skriver här för att få prata om våra problem och svårigheter, av vilka slag de än kan vara, och stötta varandra!
Själv känner jag ibland att det kan vara till hjälp att bara få skriva av sig, även om det inte finns några enkla eller självklara svar. Så det är helt okej att skrivaom allt.
Stormkast, hur blev träffen med killen?