Sv: Pessoabett
Med funkar super menar du vad? Att hästen böjer in näsan mot bringan och stannar när du tar i tyglarna?
Med funkar super menar du vad? Att hästen böjer in näsan mot bringan och stannar när du tar i tyglarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polly_Mulle skrev:Med funkar super menar du vad? Att hästen böjer in näsan mot bringan och stannar när du tar i tyglarna?
Polly_Mulle skrev:Med funkar super menar du vad? Att hästen böjer in näsan mot bringan och stannar när du tar i tyglarna?
Qyenn97 skrev:Men tydligen så är det inte så omöjligt, min häst funkar super på pessoa, och JA, jag vet när min häst går med ryggverksamhet:smirk: Folk kanske fortfarande envisas för att deras hästar går bra på det?Däremot pelham, där ska vi tala om häst som lägger sig i handen och mellan frambenen.
Qyenn97 skrev:Förmodligen menade hon att hästen går i rätt form och arbetar, vad trodde du?Folk måste sluta lyssna på alla andra och gå på sin hästs och sin egna känsla istället.
mackan skrev:Förlåt, jag förstår inte riktigt vad du menar med inlägget? att han bromsade för sätet fast han red på Pessoa? eller???fattar inte vad du svarar på till mig riktigt....?
Centaur skrev:Jag har då aldrig sett en i dom 17 åren jag ridit... Däremot har man ju träffat en hel del som TROR att deras hästar går jättebra på pessoa..... Så nej, jag tänker fortsätta anse att pessoa är något av det absolut sämsta som gjorts.